Wednesday, April 25, 2012

Μαρία Σάκκαρη: η κόρη της Αγγελικής Κανελλοπούλου βάζει πλώρη για μεγάλες επιτυχίες στο τέννις

Είναι μόλις δεκαεπτά ετών και το όνομά της φιγουράρει ήδη στην παγκόσμια κατάταξη με τις κορυφαίες τενίστριες στον κόσμο. Με φωτεινό παράδειγμα την μητέρα της και για πάρα πολλά χρόνια πρωταθλήτρια Ελλάδας του τένις, Αγγελική Κανελλοπούλου, η πολλά υποσχόμενη Μαρία Σάκκαρη ανοίγει τα φτερά της και ετοιμάζεται να καταπλήξει τους πάντες.

 Αυτό αναφέρει η εφημερίδα Εspresso, σχετικά με την νεαρή τενίστρια, που αποδεικνύει ότι... το μήλο κάτω από τη μηλιά θα πέσει, καθώς φαίνεται ότι στόχος της είναι να καταφέρει να ξεπεράσει ακόμη και τη μητέρα της.

Η ίδια αναφέρει, μιλώντας στην εφημερίδα, ότι επιθυμεί να καταφέρει να αγωνιστεί με πάθος ώστε να κάνει περήφανη τόσο τη χώρα της, όσο και την οικογένειά της, που τη στηρίζει από την πρώτη στιγμή, όπως λέει.

Υπενθυμίζεται, ότι η μητέρα της Μαρίας, Αγγελική Κανελλοπούλου, ήταν η πρώτη Ελληνίδα τενίστρια που έπαιξε στο πασίγνωστο τουρνουά τένις Ρολάν Γκαρός, στη Γαλλία. «Την αλήθεια για το ποια ήταν ως αθλήτρια η μητέρα μου την έμαθα όταν ήμουν 11 ετών. μέχρι τότε πηγαίναμε σπίτι της γιαγιάς μου, βλέπαμε τα κύπελλά της και παίζαμε με αυτά χωρίς να ξέρουμε τι είναι. Όλα αυτά γιατί εκείνη δεν ήθελε να ασχοληθεί κανένα από τα παιδιά της με το επαγγελματικό τένις, που είναι ένα σκληρό και επίπονο άθλημα», σημειώνει η Μαρία Σάκκαρη.

«Είμαι περήφανη γιατί η μητέρα μου κατάφερε να δοξάσει τη χώρα της», υποστηρίζει η ίδια, και συνεχίζει: «Έφτασε στις 40 καλύτερες τενίστριες του κόσμου. Αισθάνομαι τυχερή που την έχω, γιατί με καταλαβαίνει και το έχω ανάγκη», λέει η 17χρονη τενίστρια.

Από την πλευρά της, η παγκόσμια πρωταθλήτρια, Αγγελική Κανελλοπούλου, το επιβεβαιώνει. «Τα παιδιά μου και ο σύζυγος μου είναι το παν στη ζωή μου», εξομολογείται.


Πηγή: Newsbeast

No comments:

Post a Comment

Comments system

Disqus Shortname