Monday, June 11, 2012

Για την Ελλάδα που προκόβει: Bασιλική Βουγιούκα

Μια Ελληνίδα που μάχεται με το σπαθί της και μια αθλήτρια που τιμά εδώ και χρόνια τη χώρα μας στο εξωτερικό μέσα από τον αγώνα και τη σκληρή προσπάθεια. Η Βασιλική Βουγιούκα έχει ήδη κατακτήσει σημαντικούς τίτλους σε εθνικό και διεθνές επίπεδο κάνοντάς μας υπερήφανους. Το 2010 κατέκτησε το πρώτο χρυσό μετάλλιο για την χώρα μας στο Παγκόσμιο κύπελλο σπάθης γυναικών στη Βουδαπέστη. Τον Ιούνιο του 2011 η αθλήτρια ήταν 8η στο παγκόσμιο κύπελλο της σπάθης στη Γάνδη αποκλείοντας την κορυφαία αθλήτρια στον κόσμο, Μαριέλ Ζανγκούνις.

 Της μιλήσαμε και σημειώσαμε μερικές από τις σκέψεις της λίγο πριν τη συμμετοχή της στους Ολυμπιακούς αγώνες του Λονδίνου.


Τι σε μάγεψε στο άθλημα της ξιφασκίας; Ποια ήταν η αφορμή να ξεκινήσεις σε αυτό το άθλημα; 
Στα 12 μου χρόνια έτυχε στο σχολείο να μας μιλήσει κάποιος για το άθλημα! Αυτό ήταν!!! Με μάγεψαν τα σπαθιά και οι μάσκες! Έτσι και ξεκίνησα! 


Μια θυσία που έχεις κάνει ως γυναίκα για χάρη του πρωταθλητισμού….
Έχω παραμελήσει την προσωπική μου ζωή. 

Δώσε μας το δικό σου «συνώνυμο» του πρωταθλητισμού ή περιέγραψέ το με μία διαφορετική, δική σου φράση.
Υπερπροσπάθεια. 

Ποιος είναι ο φύλακας-άγγελός σου σε αυτή την προσπάθεια;
Η μητέρα μου με στηρίζει και είναι το καταφύγιο μου στις δύσκολες στιγμές. 

Έχεις κάποια σκέψη που κάνεις πριν από τον αγώνα και σε στηρίζει ψυχολογικά;
«Θα κερδίσω!!!» 

Τι σημαίνει για εσένα, να εκπροσωπείς τη χώρα μας στους Ολυμπιακούς του Λονδίνου σε αυτή τη δύσκολη περίοδο;
Αν και η Ελληνική οικονομία στραγγαλίζεται έχω μάθει να αντιστέκομαι και να παλεύω για τη νίκη!

Bασιλική σου ευχόμαστε καλή επιτυχία!


Πηγή: Jenny

1 comment:

Comments system

Disqus Shortname