Thursday, May 2, 2013

«Μην ξοδεύετε τσάμπα τη ζωή σας σε άχρηστα πράγματα, κάντε αυτά που ονειρεύεστε» - Μαριάννα Ζαχαριάδη

«Στη ζωή του κάθε ανθρώπου έρχονται κάποιες στιγμές, σε άλλους πιο εύκολες και σε άλλους πιο δύσκολες! Θα ήθελα να αναφερθώ σε ένα δικό μου θέμα που έχω εδώ και αρκετό καιρό... Γιατί τώρα; Γιατί κάποια πράγματα είναι τόσο προσωπικά και δικά σου, που είναι δύσκολο να τα μοιραστείς με όλους. Και ειδικά για μένα που ήμουν μια αθλήτρια του επιπέδου που ήμουν, ακόμα πιο δύσκολο. Γιατί κάπου δεν θες να το παραδεχθείς.

 Το να είσαι άρρωστος δεν είναι ντροπή και κακό να το λες, δεν το επέλεξα, απλά με βρήκε και με αυτή μου την κίνηση εύχομαι να βοηθήσω και άλλα άτομα να εκδηλώσουν το πρόβλημα τους και να το μοιραστούν. Έχω περάσει πολύ δύσκολες στιγμές, όμως εύχομαι για τα καλύτερα! Εδώ που βρίσκομαι δεν μπορώ να μπαίνω συνέχεια στο ίντερνετ.

Ο,τι γράφω δεν το γράφω για λύπηση προς τον εαυτό μου, αλλά για να δείξω πως στη ζωή όλα μπορούν να συμβούν. Γι' αυτό μην την ξοδεύετε τσάμπα και σε άχρηστα πράγματα, κάντε όλα αυτά που ονειρεύεστε χωρίς να αφήσετε τίποτα ανεκμετάλλευτο. Ο δρόμος για την νίκη του καρκίνου τελικά διαπίστωσα πως δεν είναι εύκολος.

Όμως συνεχίζω τον αγώνα μου... Ευχαριστώ»!

Μαριάννα Ζαχαριάδη
1 Φεβρουαρίου 2013


* Δυστυχώς τη Μεγάλη Δευτέρα, σε ηλικία μόλις 23 ετών, η Κύπρια πρωταθλήτρια του επί κοντώ Μαριάννα Ζαχαριάδη άφησε την τελευταία της πνοή στο Αττικό Νοσοκομείο, μετά από σκληρή μάχη με το λέμφωμα Χότσκινς. 

Έκκληση της οικογένειας είναι αντί στεφάνων να γίνουν εισφορές για την ανέγερση αθλητικού κέντρου στα Κελοκέδαρα στη μνήμη της Μαριάννας Ζαχαριάδη.

Η Μαριάννα Ζαχαριάδη είχε καταφέρει να φτάσει έως και τη δεύτερη θέση του βάθρου στους Μεσογειακούς Αγώνες της Πεσκάρα, όπου και πέτυχε νέο παγκύπριο ρεκόρ με επίδοση 4,45 μέτρα, πριν την καταβάλει η σοβαρή ασθένεια.


No comments:

Post a Comment

Comments system

Disqus Shortname