Thursday, May 12, 2016

Κωνσταντίνος Βέλτσης: Από τον Ακρωτηριασμό στην Παραολυμπιάδα του Ρίο 2016 - Βοηθήστε στην προετοιμασία του!

Καλησπέρα σας, 

Ονομάζομαι Βέλτσης Κωνσταντίνος και είμαι 25 χρονών και πλέον είμαι αθλητής παραολυμπιάδας, στα 19 μου είχα ένα τροχαίο ατύχημα που μου στοίχισε... έχασα το αριστερό μου πόδι κάτω από το γόνατο. Από την ημέρα του γεγονότος αυτού και μέχρι σήμερα ποτέ δεν το έβαλα κάτω και έκανα τα πάντα να επανέλθω τόσο σωματικά όσο και ψυχολογικά

Μετά την εφαρμογή του πρόσθετου μέλους έκανα τα πάντα για να είμαι όσο πιο δραστήριος μπορούσα είτε με γυμναστική σε συμβατικά γυμναστήρια είτε με crossfit, τους τελευταίους μήνες μπήκε μια καινούργια αγάπη στην ζωή μου ...ο στίβος!

Μετά από πολύ κόπο πολλές προσπάθειες κατάφερα να αποκτήσω (λόγο του μεγάλου κόστους) το αθλητικό μου πόδι .. το λεγόμενο "Cheetah" και να μπω ενεργά στο χώρο του στίβου. Μέσα σε μόλις 2μιση μήνες από την ημέρα που ξεκίνησα προπονήσεις κατάφερα να συμμετέχω στο πανελλήνιο πρωτάθλημα που έγινε στο Ο.Α.Κ.Α και να αποσκοπήσω την 2η θέση στο άλμα εις μήκος και την 2η θέση στα 100μ και έπιασα το όριο της παγκόσμιας ομοσπονδίας για την συμμετοχή μου στο παγκόσμιο πρωτάθλημα

Στην Ημερίδα στίβου στο Ο.Α.Κ.Α συμμετείχα στην ομάδα σκυταλοδρομίας 4χ100 κάνοντας 7η επίδοση στο κόσμο (πρώτη φορά η Ελλάδα έχει ομάδα σκυταλοδρομίας στα 4χ100 στην κατηγορία τ42-τ47)! Συμμετείχα τώρα τον Οκτώβριο στο Παγκόσμιο πρωτάθλημα στην Ντόχα του Κατάρ στο άλμα εις μήκος καταλαμβάνοντας την 14η θέση στην παγκόσμια κατάταξη και την 5η θέση στην σκυταλοδρομία 4χ100. Ίσως είμαι κ ο μοναδικός αθλητής που κατάφερε σε 5-6 μήνες προπονήσεων την συμμετοχή σε παγκόσμιο πρωτάθλημα και με τα τόσα αυστηρά όρια της ελληνικής ομοσπονδίας. 

Αυτή την στιγμή έχω προγραμματισμένους αγώνες στο Ντουμπάι Grand Prix 17-20 Mαρτίου και τον Απρίλιο στην Ιταλία και με αποκορύφωμα την Παραολυμπιάδα στο Ρίο (θα ήθελα βέβαια να συμμετάσχω και σε άλλους αγώνες απλά τα οικονομικά δεν μου το επιτρέπουν).

Για μένα όλα τώρα αρχίζουν και δεν θα σταματήσω μέχρι να πετύχω τους στόχους μου μέχρι τέλους, έχω στο δυναμικό μου ένα πολύ καλό ξεκίνημα και μια εμπειρία παγκοσμίου πρωταθλήματος ...πιστεύω ότι είναι ότι καλύτερο σαν εφόδιο για το ξεκίνημά μου. 

Δεν θέλω να μπω στην διαδικασία να σας εξηγήσω το πόσο δύσκολος είναι ο πρωταθλητισμός σήμερα.. και για τα οικονομικά προβλήματα που υπάρχουν καθώς πιστεύω ότι τα γνωρίζετε, απλά ως Α.Μ.Ε.Α έχουμε δυστυχώς κάποια έξοδα παραπάνω ...το τεχνητό μέλος μου , η συντήρησή του , οι βενζίνες για τα μεταφορικά μου, ο εξοπλισμός μου ..η προετοιμασία μου, τα ταξίδια.... πολλά. 

Είμαι τυχερός και ευγνώμων που έχουν βρεθεί κάποιοι άνθρωποι στο δρόμο μου και υπάρχει μια στήριξη. Το κράτος δεν παρέχει καμία οικονομική βοήθεια στους αθλητές για το παραμικρό οπότε καταλαβαίνετε την κατάσταση, ούτε σαν αθλητής ούτε σαν ΑΜΕΑ έχω την οποιαδήποτε στήριξη. 

Είμαι εδώ για να μπορέσω να συνεχίσω το όνειρο μου, την παραολυμπιάδα! 

Σας ευχαριστώ πολύ όλους για τον χρόνο σας και μόνο :) Εγώ σαν Κωνσταντίνος θα προσπαθήσω να σας κάνω υπερήφανους εκπροσωπώντας την Ελλάδα

"Κυνηγάτε τα όνειρα σας, γιατί η θέληση τρέχει πιο γρήγορα από αυτά." 

Κωνσταντίνος Βέλτσης

 *****

Στηρίξτε τον Κωνσταντίνο εδώ: 

No comments:

Post a Comment

Comments system

Disqus Shortname